خواص قهوه گانودرما و جینسینگ

قهوه فوری سوپریم همراه با پودر قارچ گانودرما و جینسینگ

این نوشیدنی دلچسب از ترکیب شگفت انگیز جینسینگ، قارچ گانودرما و قهوه تشکیل شده است که یک ترکیب فوق العاده سلامت بخش و انرژی زاست. ترکیب جینسینگ و گانودرما سبب شده است که خواص درمانی این گیاه فوق العاده شود. قارچ جینسینگ سرشار از آنتی اکسیدان است که از تجمع رادیکال های آزاد در مغز جلوگیری می کند بنابراین مانع از بروز بیماری زوال عقل می شود. این گیاه در قدیم بسیار کمیاب بوده است و معمولا در وعده های غذایی خانواده های سلطنتی مورد کاربرد بوده است. اما امروزه بدلیل تاثیرات آن بر کاهش استرس و بیخوابی و تقویت کننده ی سیستم ایمنی بطور گسترده تری مورد استفاده قرار می گیرد.

خواص قهوه گانودرما و جینسینگ

قهوه حاوی قارچ گانودرما و جنسینگ قهوه سوپریم

قهوه حاوی قارچ گانودرما و جنسینگ قهوه سوپریم  برای انرژی زایی در هر زمانی از روز است. این قهوه ملایم و طعم دار فواید کامل قهوه را داشته و خیلی راحت و سریع آماده می شود. بعلاوه، کافه سوپریم حاوی جینسینگ است که در همه جای دنیا بخاطر طعم و فواید آن مورد استفاده قرار می گیرد.گانودرما لوسیدوم دیگر ماده موجود در این قهوه هست. قارچ گانودرما از معدود منابعی در طبیعت است که غلظت بالایی از آنتی اکسیدان ها و عوامل ضد التهابی را داراست. ترکیب عصاره این قارچ به همراه قهوه فوری گانودرما دکتر بیز ، یکی از بهترین و موثرترین راه های مصرف این قارچ است .

یک قهوه مغذی در ترکیب با فواید جینسینگ، گانودرما لوسیدوم – قهوه: یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در دنیا قهوه به علت داشتن کافیین و مزه و عطر آن یکی از پرمصرفترین نوشیدنیها است.کافیین که به طور طبیعی در بیش از 60 نوع گیاه از جمله دانه قهوه ، گوارانا ، چای ، کاکایو و….. یافت می شود و همین کافیین است که سبب ایجاد طعم تلخی می گردد. مصرف همزمان کافیین وقند می تواند برای حافظه مفید باشد ، درواقع مغز این افراد به انرژی کمتری برای یاد آوری امور نیاز دارد.بین مصرف کافیین و بیماری پارکینسون رابطه عکس وجود دارد به عبارت دیگر مصرف کافیین از احتمال بروز بیماری پارکینسون جلوگیری می کند . مصرف کافیین اختلالات شناختی در رابطه با افزایش سن و نیز بروز بیماری آلزایمر را کاهش می دهد .کافیین با ایجاد تعادل در عملکرد مغز ، از نقایص حرکتی و نیز زوال عقل پیشگیری می کند .

کافیین احساس خوب بودن ، شادی ، انرژی ، هشیاری و اجتماعی بودن را در فرد تقویت می کند. بسیاری از مطالعات اپیدمیولوژیکی که بر روی انسان ها صورت گرفته است نشان می دهند که مصرف منظم و دوز مناسب کافیین، خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را به ویژه در سالمندان کاهش می دهد.کافیین به عنوان یک ترکیب آنتی اکسیدان، می تواند نقش حفاظتی در برابر اسرس اکسیداتیو در بیماری آلزایمر ایفا کند. – گانودرما لوسیدوم: گانودرما لوسیدوم که به آن قارچ رِیشی قرمز هم می گویند، طعم آن طعم قهوه را عمیق تر کرده و فواید آن برای سلامت تقویت می شود.

قارچ گانودرما حاوی تری ترپنوییدها و پلی ساکاریدهاست.این ترکیبات آداپتوژن یا سازش زا هستند. قدمت قارچ گانودرما به هزاران سال قبل و چین باستان باز می گردد.این محصول به سختی یافت و تولید می شود. کارشناسان کشاورزی و صنایع غذایی سالهاست که بر روی این ماده تحقیق میکنند و خواص بیشماری در مورد آن یافته اند.این قارچ به دلیل وجود فراوان عناصر فعال و آنتی اکسیدان ها بسیار مفید می باشد.گانودرما لوسیدوم هزاران سال در فرهنگ سنتی آسیای مورد استفاده قرارگرفته و معنی نام آن به زبان چینی قدرت معنوی است، اما ژاپنی ها به آن رِیشی به معنی پادشاه گیاهان می گویند.

منع مصرف قهوه سوپریم گانودرما

به صورت کلی مصرف قهوه موکا گانودرما برای افرادی که فشار خون بالا دارند و یا افراد با اختلالات قلبی عروقی توصیه نمیشود و این افراد به جای قهوه سوپریم می توانند از دو طعم دیگر قهوه گانودرما استفاده نمایند. به دلیل افزایش جریان خون در بدن پس از صرف قهوه سوپریم، مصرف آن برای کسانی که انواع مختلف مشکلات قلبی عروقی از جمله گرفتگی عروق، نارسایی قلبی، فشار خون بالا و … را دارند به هیچ وجه توصیه نمیشود و ممنوعیت دارد.روش مصرف:یک بسته را داخل فنجان موردنظر بریزید، آب جوش به آن اضافه کنید، هم بزنید، و از قهوه تان لذت ببرید! همچنین می توانید بعد از هم زدن منتظر بمانید تا خنک شده و بعد با یخ سرو کنید تا شکل قهوه خامه ای تر شود. 170 ml – غلیظ و خوش عطر 225 ml – یکدست و خامه ای 285 ml – سبک و طعم دار تعداد در هر بسته 20 عدد میباشد.

این محصول برای افرادی که به مشکلات زودانزالی دچار هستند به عنوان مکمل تقویت قوای جنسی پیشنهاد می شود. همچنین برای درمان زگیل های تناسلی یا بیماری HPV نیز می توان از آن استفاده کرد.این قهوه تنها محصول اصلی و درجه یک موجود در بازار است و تاریخ انقضای بیش از یک تا دو سال از تاریخ تولید دارد که انقضا و اصالت این محصول شامل گارانتی می باشد.استفاده از قهوه سوپریم موجود در آن برای شروع روز یا تجدید انرژی در ساعات میانی روز مناسب است.قهوه گانودرما سوپریم یک قهوه مغذی و خامه ای در ترکیب با فواید جینسینگ است.گانودرما لوسیدوم سوپریم کافه، یک قهوه سبک و ملایم است که طعمی خامه ای و شیرین دارد.

قهوه گانودرما سوپریم Dr. Biz – مکمل تقویت قوای جنسی:یکی از محصولات سلامت محور شرکت دکتر بیز قهوه گانودرما سوپریم است. خواص قهوه گانودرما لاته مختص به دانه های قهوه با ترکیب قارچ گانودرما نیست بلکه بیش از پیش جنبه درمانی به خود گرفته و یک نوشیدنی غنی با ترکیبی معجزه آسا را ایجاد کرده است، که برای تقویت قوای جنسی، درمان بیماری زگیل تناسلی (HPV) و همچنین بیماری هایی مانند دیابت، صرع و حتی سرطان مفید و موثر است.قهوه گانودرما سوپریم دکتر بیز یک محصول طبیعی و حاوی جینسیگ (یا جنسینگ) است و به دلیل ماهیت درمانی آن یک سرمایه گذاری ارزشمند برای سلامتی بدن به حساب می آید.

قهوه سوپریم دکتر بیز پرفروش ترین و محبوب ترین قهوه موجود در بازار ایران است، اگرچه قهوه های دیگر و شکلات داغ نیز طرفداران نحوه مصرف قهوه گانودرما سوپریم دکتر بیز :یک ساشه قهوه گانودرما سوپریم را داخل فنجان موردنظر ریخته، آب جوش اضافه کنید، هم زده و نوش جان کنید. برای اینکه شکل قهوه خامه ای تر شود می توانید منتظر بمانید تا خنک شده و با یخ سرو کنید.بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما سوپریم دکتر بیز :توصیه می شود برای حفظ تعادل ساعت زیستی بدن، در ساعات پایانی روز و مخصوصا 3 ساعت قبل از خواب از مصرف این محصول اجتناب شود.نیمه عمر مصرف هر ساشه 24 الی 48 ساعت است به این مفهوم که باید دوره مصرف را در بازه های یک روزه یا نهایتا دو روزه کامل کنید.مصرف چند ساشه از قهوه های گانودرما سوپریم و به صورت پراکنده خواص درمانی آن را آشکار نمی کند. برای تجربه نتایج فوق العاده این محصولات در کاهش قند خون و بهبود سلامت عمومی باید حداقل دو دوره به صورت منظم از این قهوه استفاده شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خواص قهوه گانودرما و جینسینگ" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خواص قهوه گانودرما و جینسینگ"، کلیک کنید.