رئیس دانشگاه آزاد دزفول: مجمع خیرین علمی راه‌اندازی شود

رئیس دانشگاه آزاد دزفول: مجمع خیرین علمی راه‌اندازی شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با ارائه پیشنهاد راه‌اندازی مجمع خیرین علمی در دانشکده پرستاری و مامایی این دانشگاه گفت: این مجمع می‌تواند به ارتقا و توسعه فعالیت‌های علمی و آموزشی دانشکده کمک کند.

به گزارش خبرنگار نشر روز، سید محمدمهدی صافی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در نشست هم‌اندیشی استادان و کارکنان دانشکده پرستاری و مامایی این دانشگاه به سوالات و نگرانی‌های مطرح شده پاسخ داد و با توجه به اهمیت شناسایی ریشه‌های مشکلات و ارائه راهکار‌های مؤثر بر عزم دانشگاه برای رفع این مسائل از طریق اتخاذ تدابیر لازم تأکید کرد.

صافی پیشنهاد راه‌اندازی مجمع خیرین علمی را مطرح کرد و افزود: این مجمع می‌تواند با بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانشکده و همکاری با متخصصان و صاحب‌نظران شهرستان به ویژه استادان همکار به ارتقا و توسعه فعالیت‌های علمی و آموزشی دانشکده یاری رساند.

مریم امیری رئیس دانشکده پرستاری و مامایی واحد دزفول هم با ارائه گزارشی از تعداد دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشکده به بررسی ظرفیت‌های موجود برای توسعه رشته‌های علوم پزشکی پرداخته و راهکار‌هایی را برای بهبود شرایط آموزشی و پژوهشی پیشنهاد داد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رئیس دانشگاه آزاد دزفول: مجمع خیرین علمی راه‌اندازی شود" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رئیس دانشگاه آزاد دزفول: مجمع خیرین علمی راه‌اندازی شود"، کلیک کنید.