سرم سالیسیلیک اسید اوردینری salicylic acid قیمت و خرید+ خواص

سرم سالیسیلیک اسید اوردینری salicylic acid قیمت و خرید+ خواص

سرم سالیسیلیک اسید اوردینری ساخت کشور کانادا یک محصول لایه بردار ملایم برای مراقبت از پوست و حذف سلول‌های مرده آن است. این محصول با حذف لک‌های پوستی و همچنین آثار جوش و آکنه به روشن شدن و شفافیت پوست شما کمک می‌کند. به سبب دارا بودن تنها 2 درصد سالیسیلیک اسید این سرم را نمی‌توان یک محصول آسیب‌رسان در مورد پوست‌های حساس دانست. از این رو همه تیپ‌های پوستی اعم از چرب، خشک، مختلط و حتی افراد دارای پوست حساس می‌توانند از آن برای داشتن پوستی صاف و یکدست استفاده کنند.

 

 
سرم سالیسیلیک اسید اوردینری

سرم سالیسیلیک اسید اوردینری
خواص سرم سالیسیلیک اسید اوردینری

خواص سرم سالیسیلیک اسید اوردینری به صورت موردی شامل موارد زیر است:

    برای انواع مختلف پوست قابل استفاده است.
    فرمولاسیون سبک و ملایمی دارد.
    پوست‌های مستعد لک می‌توانند از آن به عنوان محصول روشن کننده لکه‌های پوستی استفاده کنند.
    پوست‌های مستعد جوش و آکنه از این محصول برای درمان و پیشگیری از ایجاد جوش استفاده می‌کنند.
    اثر ضد جوش این محصول ناشی از خاصیت کنترل چربی پوست آن است.
    کنترل سبوم و چربی پوست، به مرور زمان منافذ پوست را نیز کوچک‌تر می‌کند.
    فرمولاسیون این محصول وگان و فاقد هر گونه ماده مضر از جمله الکل، انواع روغن و چربی‌ها، سیلیکون و … است.

 
قیمت سرم سالیسیلیک اسید اوردینری

قیمت سرم سالیسیلیک اسید اوردینری
قیمت سرم سالیسیلیک اسید اوردینری

قیمت محصولات اوردینری از جمله سرم لایه بردار اوردینری سالیسیلیک اسید با توجه به تاثیرات شگفت انگیز آن در مورد لایه برداری و شفاف‌سازی پوست ناچیز است. در یک مقایسه قیمتی نیز دریافت می‌شود که محصولات مشابه این سرم با تاثیرگذاری یکسان و حتی ضعیف‌تر به قیمت بالاتری به فروش می‌رسند. قیمت سرم سالیسیلیک اسید برند اوردینری در تمام فروشگاه‌های عرضه کننده آن واحد است. از این رو اگر در جایی به قیمت پایین‌تر یا بالاتر از حد استاندارد آن برخوردید بایستی به اصالت محصول شک کرده یا گران فروشی فروشنده را متذکر شوید. برای اطلاع از قیمت اصلی این سرم لایه بردار تنها کافی است پیش از خرید، جستجوی کوتاهی در وب سایت‌های ارائه کننده آن داشته باشید.
خرید سرم سالیسیلیک اسید اوردینری

خرید سرم سالیسیلیک اسید اوردینری می‌تواند از تمامی فروشگاه‌های عرضه کننده لوازم آرایشی و بهداشتی و داروخانه‌های سراسر کشور انجام شود. با این حال بسیاری از افراد، خرید آن به صورت اینترنتی و از فروشگاه‌های آنلاین را ترجیح می‌دهند. صرفه جویی در زمان و هزینه، خرید در آسایش منزل، مقایسه قیمت‌ها، بهره‌مندی از تخفیفات فروشگاه‌های اینترنتی و … از جمله مزایای خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی هستند. ما در مجموعه خانوم جون تمامی محصولات مراقبت از پوست برند اوردینری را با تضمین اصالت و کیفیت ارائه می‌کنیم. جهت خرید سرم اوردینری salicylic acid با تخفیفات ویژه ما کافی است تنها با چند کلیک ساده سفارش خود را ثبت کنید. تمامی سفارشات ما در سریع‌ترین زمان ممکن و با بسته بندی‌های استاندارد به دست خریداران می‌رسند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سرم سالیسیلیک اسید اوردینری salicylic acid قیمت و خرید+ خواص" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سرم سالیسیلیک اسید اوردینری salicylic acid قیمت و خرید+ خواص"، کلیک کنید.