طرز تهیه کیک در سرخ کن بدون روغن فیلیپس

طرز تهیه کیک در سرخ کن بدون روغن فیلیپس

درست کردن کیک و شیرینی یکی از لذت بخش ترین کار هایی می باشد که می توانید در منزل خود انجام دهید، و از فرآیند آماده سازی تا مرحله پخت را با لذت انجام دهید. اولین نکته در پختن کیک وجود دستگاهی است که بتوانید مواد خام کیک را در آن قرار دهید تا کیک شما آماده شود.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که با مایکروفر یا سایر لوازم برقی کیک را آماده می کنید باید به شما بگوییم که دست نگه دارید چرا که یک روش جدید و جذاب را می خواهیم به شما همراهان عزیز معرفی کنیم تا به راحتی هر چه تمام تر کیک و شیرینی خوشمزه ای را در کم ترین زمان ممکن آماده کنید.

یکی از جدید ترین و جذاب ترین روش های درست کردن کیک، تهیه کیک یا شیرینی در سرخ کن فیلیپس می باشد، شاید با خودتان فکر کنید که سرخ کن چه ارتباطی با کیک پختن دارد؟!

باید به شما بگوییم که سرخ کن های فیلیپس مانند یک دستیار در آشپزخانه عمل می کنند و هر پخت و پزی، از سرخ کردن تا آماده کردن کیک را برای شما انجام می دهند. پس زود تر دست به کار شوید چرا که؛ می خواهیم طرز تهیه کیکی فوق العاده در سرخ کن فیلیپس را به شما عزیزان آموزش دهیم.

 

مواد لازم برای تهیه کیک در سرخ کن بدون روغن فیلیپس: 

مواد لازم

 

آرد

2 پیمانه

 

شکر

1 پیمانه

 

پودر کاکائو

2 قاشق غذا خوری

 

شیر

ا لیوان

 

روغن مایع

3 قاشق غذا خوری

 

تخم مرغ

2 عدد

 

بیکینگ پودر

1 قاشق مربا خوری

 

وانیل

نصف قاشق مربا خوری

 

طرز تهیه کیک در سرخ کن های فیلیپس

فرقی نمی کند که شما یک سرآشپز یا شیرینی پز حرفه ای باشید یا کسی که برای اولین بار قصد دارد کیک درست کند، چرا که طرز کار با سرخ کن فیلیپس به قدری ساده و راحت بوده که شما به تنهایی می توانید یکی از خوش طعم ترین کیک یا شیرینی ها را آماده کنید.

در ابتدا باید همه مواد بالا را در خارج از یخچال قرار دهید تا هم دمای محیط شوند و سپس به کمک یک قاشق غذا خوری مواد را اندازه گیری کنید.

نکته: لازم نیست سرخ کن های فیلیپس را از قبل گرم کنید، چرا که این سرخ کن ها با توان بالایی که دارند در عرض چند دقیقه گرم می شوند.

در مرحله بعدی باید مواد خشک را با یکدیگر مخلوط کنید، برای این کار باید ابتدا آرد را الک کنید و داخل کاسه بریزید، بعد شکر و پودر کاکائو و بیکینگ پودر را داخل همان کاسه بریزید و همه مواد را خوب با هم ترکیب کنید. بهتر است موادی مانند پودر کاکائو و بیکینگ پودر را الک کنید تا اگر درشت است یکدست شود.

در ادامه باید تخم مرغ و وانیل و روغن مایع را به ترتسسسیب به مواد اضافه کنید و هم بزنید و بعد در انتها شیر را نیز به آرامی به مواد اضافه کنید و هم بزنید. همچنین اگر مواد کیک شما خیلی سفت بود می توانید چند قاشق شیر را کم کم اضافه کنید و هم بزنید تا مواد به غلظت مناسب برسد.

در ادامه باید قالب مورد نظر خود را با مقدار بسیار کمی کره یا روغن جامد چرب کنید و مایه کیک را داخل قالب کیک بریزید و سه بار به سطح بکوبید و در سرخکن فیلیپس به مدت ۱۵ دقیقه با دمای ۱۸۰ قرار دهید تا پخته شود و بعد از ۱۵ دقیقه می توانید با کمک خلال دندان چک کنید اگر نیاز بود زمان بیشتری دهید. سپس از قالب خارج کنید و داخل دیس قرار دهید.

کیک شما آماده است؛ نوش جان

خرید سرخ کن بدون روغن فیلیپس

اگر شما هم مجذوب قابلیت ها و ویژگی ها؛ قیمت سرخ کن فیلیپس شده اید، پس عجله کنید چرا که اگر تا به الان از این دستگاه استفاده نکرده اید، قطعاً بعد از خرید پشیمان خواهید شد؛ که چرا پیش تر از این دستگاه استفاده نکرده اید. سرخ کن فیلیپس مانند یک کمک آشپز در آشپزخانه عمل کرده و تمامی کارهای پخت و پز را به راحتی بر عهده می گیرد.

شما برای خرید سرخ کن های متنوع و جذاب فیلیپس می توانید به فروشگاه اینترنتی دومینو کالا مراجعه کنید؛ و خرید خود را در کم ترین زمان ممکن انجام دهید.

فروشگاه دومینو کالا برای آن دسته از مشتریان عزیزی که به خرید اینترنتی اعتماد ندارند نیز راه حلی گذاشته است؛ شما می توانید برای خرید حضوری به آدرس تهران، سه راه امین حضور- اول خیابان امیر کبیر شرقی، نبش کوچه توکلی، پلاک 33 (تابلوی دومینو کالا) مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طرز تهیه کیک در سرخ کن بدون روغن فیلیپس" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی, کسب و کار ایرانی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طرز تهیه کیک در سرخ کن بدون روغن فیلیپس"، کلیک کنید.