پیام تسلیتی برای مادر شهید

پیام تسلیتی برای مادر شهید

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت بانوی ماجده و مومنه «حاجیه خانم عصمت بهشتی با شریک» مادر گرامی شهیدان «عباس، غلام رضا و حبیب اله شعبانی» را تسلیت گفت.

به گزارش نشر روز، متن پیام دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی به شرح زیر است:
انا لله و انا الیه راجعون
خانواده محترم شهیدان گرانقدر شعبانی
سلام علیکم
ایمان و ایثار مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان ها و ارزش های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان مومن و والامقام نیست.
درگذشت بانوی ماجده و مومنه «حاجیه خانم عصمت بهشتی با شریک» مادر گرامی شهیدان والامقام «عباس، غلام رضا و حبیب اله شعبانی» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می نمایم.
بدون تردید ایمان و اراده راستین این شهدای معزز ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این بانوی ارجمند در جهت تربیت اسوه های جهاد و مقاومت بی بدیل است. مادر والامقامی که با افتخار به شهادت فرزندان عزیز خویش در ادامه راه آن شهدای معظم با اعتقادی راسخ استقامت و پایداری نمود بی شک از دست دادن این سرمایه های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار غم انگیز است.
از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسالت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.
سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی.
پایان خبر نشر روز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیام تسلیتی برای مادر شهید" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیام تسلیتی برای مادر شهید"، کلیک کنید.