پیش بینی جالب توخل درباره دیدار با ریال مادرید

پیش بینی جالب توخل درباره دیدار با ریال مادرید

توماس توخل پیش بینی کرد سرژ گنبری در دیدار با ریال مادرید گلزنی کند.

به گزارش نشر روز، ریال مادرید و بایرن مونیخ سه شنبه شب در نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم می روند. 

توماس توخل پیش از این دیدار گفت: بازی دشواری در انتظار ماست ولی همین شرایط را ریال هم تجربه خواهد کرد. ما به خوبی از کیفیت بازیکنان ریال آگاه هستیم و سعی خواهیم کرد تا فردا (سه شنبه) راه حل هایی برای مقابله با آن پیدا کنیم. هدف ما رسیدن به ومبلی است. ما آرسنال را شکست دادیم و این به ما اعتماد به نفس زیادی داد و حالا بازی مقابل ریال مادرید دیدار بسیار مهمی است. در نیمه نهایی لیگ قهرمانان هستیم و هر اتفاقی می تواند رخ دهد.

او در بخش بعدی صحبت هایش افزود: با چلسی، پاری سن ژرمن و دورتموند مقابل ریال قرار گرفته ام و حالا دوباره با تیمی روبه رو می شوم که نسبت به قبل پیشرفت کرده است و سیستم متفاوتی دارد.

وی درباره درخشش جود بلینگام در ریال مادرید افزود: بلینگام یک بازیکن کلیدی در ریال است. او اینجا در بوندسلیگا فوق العاده بود و در ریال هم همین پیشرفت را ادامه داد. 

توخل یک پیش بینی خاص هم برای دیدار فردا شب داشت و عنوان کرد سرژ گنبری در این دیدار گلزنی خواهد کرد. توخل درباره این موضوع افزود: نمی دانم چطور و چگونه ولی گنبری در این دیدار گلزنی خواهد کرد.

پایان خبر نشر روز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیش بینی جالب توخل درباره دیدار با ریال مادرید" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیش بینی جالب توخل درباره دیدار با ریال مادرید"، کلیک کنید.