سامانه سپاری موضوع مهم قید شده در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد است

سامانه سپاری موضوع مهم قید شده در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد است

معاون اموال، اسناد و اوراق بهادار دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: سامانه سپاری از موضوعات مهم قید شده در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری نشر روز، کارگاه آموزشی حضوری یک روزه رفع ابهامات سامانه اموال دانشگاه آزاد اسلامی با حضور جمع داران اموال واحد های دانشگاه آزاد استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کهکیلویه و بویراحمد، یزد و واحد جامع مستقل نجف آباد در دانشگاه آزاد اصفهان برگزار شد.

معاون اموال، اسناد و اوراق بهادار دانشگاه آزاد اسلامی در این کارگاه آموزشی منطقه ای اظهار کرد: سامانه سپاری از مسایل مهم قید شده در سند تحول و تعالی دانشگاه است و براساس این راهبرد در معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی، آموزش و کار با سامانه اموال را آغاز کردیم و امروز از سامانه جامعی برخورداریم.

سامانه سپاری موضوع مهم قید شده در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد است

علیرضا پیرحیاتی اضافه کرد: محدودیت های مالی و شرایط اقتصادی، مجموعه مالی دانشگاه آزاد را بر این داشت تا با بررسی و احصای اموال و املاک خود، ساز و کار جامعی برای ثبت، ضبط و حفظ این اموال پیاده کند و با طراحی انواع سامانه ها تاکنون پیشرفت ها و دستاورد های قابل توجهی داشته ایم.

وی افزود: شروع و ادامه این روند فشار کاری مضاعفی روی همکاران در واحد ها خواهد داشت، اما به ناگزیر، تغییر سامانه و ایجاد تحول و دگرگونی، کار سختی است و قرار نیست همه چیز یک شبه رفع شود، اما قرار است در گام نخست فهرست برداری عینی و سپس مغایرت یابی با فهرست های گذشته انجام شود تا گام بزرگی در این مسیر برداشته و راه برای سایر اقدامات هموار شود.

سامانه سپاری موضوع مهم قید شده در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد است

محمد باقری سرپرست دبیرخانه هییت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان هم بیان کرد: با توجه به سیاست های سازمان مرکزی و سند توسعه و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی، تحولات خوبی در حوزه نرم افزار ها در حال انجام است که برگزاری این کارگاه و کارگاه های مشابه در سایر استان ها در ادامه همین اقدامات و تحولات است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سامانه سپاری موضوع مهم قید شده در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد است" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سامانه سپاری موضوع مهم قید شده در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد است"، کلیک کنید.