حکم جالب جایگزین حبس دادگاه بخش سراجو در مراغه

حکم جالب جایگزین حبس دادگاه بخش سراجو در مراغه

آفتاب نیوز :

رییس دادگاه بخش سراجو در مراغه، متهمان را به جای حبس به خرید رنگ برای خط کشی راه های روستایی مکلف کرد.

آقای انوری گفت: با احکام صادر شده، رنگ مورد نیاز برای خط کشی راه های روستایی تامین و توسط راهداری مراغه اجرا شد.

وی اضافه کرد: علاه بر راه های روستایی، برای ایمن سازی جاده مراغه هشترود، نزدیک به 80 حکم حبس را جایگزین تامین وسایل ایمن سازی جاده کرده است.

به گفته رییس دادگاه بخش سراجو، از ابتدای سال و با رای این دادگاه 108 فقره حکم جایگزین حبس دربخش سراجو صادر شده و جرایم آن صرف امور عام المنفعه شده است.

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای مراغه گفت: با رنگ تامین شده توسط این دادگاه بیش از 45 کیلو متر از راه های اصلی و فرعی 30 روستا در مراغه خط کشی شده است.

آقای شریفی افزود: همچنین از محل احکام دادگاه بخش سراجو در پنج نقطه حادثه خیر جاده مراغه – هشترود و راه های روستایی اصلاح هندسی، محافظ و علایم راهنمایی نصب شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حکم جالب جایگزین حبس دادگاه بخش سراجو در مراغه" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حکم جالب جایگزین حبس دادگاه بخش سراجو در مراغه"، کلیک کنید.