بوی عطر پیرهنت پازل بند

اگر به دنبال 10 عطر برتر دنیا هستید، به جای درستی آمده اید. در لیست ما فقط خوشبوترین عطرها از سراسر جهان گنجانده شده است. ما صدها رایحه را بررسی و نمونه برداری کرده ایم تا این لیست 10 عطر برتر را برای شما به ارمغان بیاوریم در ادامه ما قصد داریم تا عطر خوشبو برندهای معروف را به شما عزیزان معرفی کنیم. خرید ادکلن جیبی بهترین هدیه برای عزیزانتان است.

ادکلن زنانه معروف + ادکلن زنانه خوشبو چی بخرم؟؛ معرفی 15 ادکلن زنانه معروف و خوشبو | اسم ادکلن زنانه معروف {مارک ادکلن زنانه معروف}

1. ادو پرفیوم شانل شماره 5 (Eau de Parfum Chanel No. 5)

ادوپرفیوم شانل شماره 5 در انواع مختلفی تولید می شود. در نتیجه محبوبیت آن، عطر اصلی همچنان به شدت مورد توجه است. یک نسخه Olivier Polge نیز وجود دارد که وزن کمتری دارد و حس مدرن تری ایجاد کرده است.

علاوه بر ریشه سدر و گل زنبق در در این عطر، یلانگ یلانگ نیز در این نت به عنوان نت میانی استفاده می شود. نعناع هندی و چوب صندل، دو مکمل دیگر عطرهای خوشبو به طور قابل توجهی در این عطر وجود ندارد.

این عطر برای زنان از زمان معرفی خود در سال 1921 وجود داشته است. برای چندین دهه پس از اولین معرفی آن، این عطر به عنوان پایه اصلی برای زنان باقی مانده است.

اگرچه این عطر کلاسیک به طور سنتی بیشتر به خانم های بالغ فروخته می شود، اما در بین جوانان نیز همچنان جذاب است. کیفیت و خلوص مواد طبیعی و مصنوعی آن بی نظیر است و به همین دلیل ادوپرفیوم شانل یکی از خوشبوترین عطرهای دنیا لقب گرفته است.

  • نت های پایه: ترنج، لیمو ترش، بهار نارنج، آلدهید، گل یلانگ یلانگ
  • نت های میانی: رز، زنبق، ریشه زنبق، یاس، گل برف
  • نت های پایه: مشک، کهربا، وانیل، نعناع هندی، خزه درخت بلوط، خس خس، چوب صندل سفید، مشک زباد

2. شانل کوکو مادمازل (Chanel Coco Mademoiselle)

شما نمی توانید با ظرافت بی انتها این عطر عطری را مقایسه کنید. نعناع هندی و وتیور مقداری گرما را به پایه این عطر می دهند و باید گفت طرفداران بوی گل های چوبی این عطر را دوست دارند. ترکیبی از پرتقال و هلو به عنوان نت های آغازین عطر است و باید گفت رایحه گل ها این عطر را ماندگار و مجلل تر از دیگر عطرها می کند.

عطر کوکو مادمازل برای بزرگداشت گابریل شانل، مدیر خلاق شانل، ساخته شد. این طرح که بر اساس یک دسته گل از چهار گل سفید است، به منظور بزرگداشت گابریل است. این عطر گلی دارای نت های بالایی از شکوفه پرتقال، یلانگ یلانگ سبز میوه ای، رایحه چوبی و نت های مرکزی یاس است که این عطر را به یکی از محبوب ترین و خوشبوترین عطرهای موجود در دنیا تبدیل کرده است.

  • نت های اولیه: ترنج، پرتقال، گریپ فروت
  • نت های میانی: سرخالو، رز، یاس
  • نت های پایه: مشک، وانیل، نعناع هندی، خس خس

3. تام فورد بلک ارکید (Tom Ford Black Orchid)

یک بطری عطر تام فورد بلک ارکید از نظر بو و جذابیت حرف های زیادی برای گفتن دارد. یک روکش طلایی بطری سیاه و سفید را ساخته است که جذابیت بسته بندی این عطر را بسیار لاکچری می کند.

حتی ممکن است یک بطری اسپری کوچک از عطر تهیه کنید تا هر جا که می روید با خود ببرید و در میان جمع آن را در آورده و بزنید. این عطر با نت چوبی و پایه قوی پاتچولی به همراه وانیل شیرین و شکلات مکزیکی ساخته شده و به علت کیفیت بالای آن ممکن است بوی آن توسط هر کسی تشخیص داده شود.

در مقایسه با سایر عطرهای ارکید، عطر تام فورد بلک ارکید به عنوان یک رایحه منحصر به فرد و فراموش نشدنی تعریف شده است. شخصیت منحصر به فرد این عطر از یک ارکیده سیاه کمیاب الهام گرفته شده است. بوی این عطر تام فورد با گل های بسیار کمیاب الهام بخش ساخت این عطر بوده است. ماسک موی ویتابلا در 2 حجم 150 میل و 300 میل به بازار عرضه می شود که افراد بسته به میزان مصرف خود می توانند نسبت به خرید آن اقدام کنند.

برای این منظور او با یک پرورش دهنده ارکیده مستقر در کالیفرنیا قرارداد بست تا به او کمک کند کمیاب ترین ارکیده سیاه جهان را بسازد. او قبل از رسیدن به عطری که امروزه به عنوان عطر تام فورد شناخته می شود، چندین آزمایش انجام داد تا این عطر خلق شود، در نتیجه تام فورد بلک ارکید را می توان در دسته عطرهای خوشبوی جهان قرار داد.

  • نت های اولیه: ترنج، نارنگی ماندارین، لیمو ترش، یاس، گاردنیای یاسمنی، گل یلانگ، انگور فرنگی سیاه، قارچ توبر
  • نت های میانی: لاله مردابی، یاس، میوه جات، گل یلانگ، ارکیده، ادویه جات معطر
  • نت های پایه: کهربا، وانیل، نعناع هندی، خس خس، چوب صندل سفید، شکلات، روایح دودی

4. کلوین کلین سی کی وان (Calvin Klein CK One)

عطر CK One توسط Calvin Klein ساخته شده است تا ترکیبی جذاب و انرژی زا از مرکبات و ادویه تولید شود. طعمی استوایی با رایحه هایی از پاپایا و آناناس دارد و عطر آن با ترکیبی از چای سبز و عنبر به پایان می رسد.

این عطر در سال 1994 برای استفاده معمولی و روزانه طراحی شده است. رایحه ای مطبوع و گیرا دارد که در تمام طول روز باقی می ماند. این رایحه برای تمام جنسیت ها ساخته شده است و اصطلاحا به آن یونی سکس می گویند.

جوانان، دانشجویان و هر کس دیگری در جامعه از عطر انرژی زا CK One  قدردانی کرده و این عطر را به یک گزینه فوق العاده محبوب تبدیل کرده است. زمانی که CK One برای اولین بار معرفی شد، صنعت عطر را کاملا متحول کرد و از آن زمان تا به امروز در زمره خوشبوترین عطرهای ساخته شده در جهان قرار دارد.

  • نت های اولیه: ترنج، لیمو ترش، ترکیبات سبز، هل، آناناس، شکوفه نارنگی ماندارین، انبه هندی
  • نت های میانی: رز، بنفشه، ریشه زنبق، یاس، گل برف، جوز
  • نت های پایه: مشک، کهربا، خزه درخت بلوط، سدر ، چوب صندل سفید

5. کارولینا هررا گود گرل CAROLINA HERRERA – Good Girl

در سال 2016 برند معروف آمریکایی کارولینا هررا با رو نمایی از عطر زنانه ای توانست توجه خیلی از مردم را به سمت خود جلب کند. طراحی این عطر شبیه به یک کفش پاشنه بلند بوده که نشان دهنده قدرت و استقلال یک خانم مستقل است.

لوییس ترنر سازنده و خالق این ادو پرفیوم از ترکیبات خاصی برای خلق این اثر هنری استفاده کرده است. این عطر زنانه جذاب در گروه بویایی شرقی گلی قرار گرفته است که با داشتن طبعی گرم و شیرین می تواند همراه خوبی برای شما خانم ها در فصول سرد زمستانی باشد.

ماندگاری این ادو پرفیوم به قدری بالا است که نیتوانید تا 8 ساعت ماندگاری و 4 ساعت پخش ببو داشته باشد. این عطر را به راحتی می توانید در مجالس و مهمانی های کلاسیک استفاده کرده و توجه اطرافیانتان را به سمت خود جلب کنید.

  • تنت های اولیه: قهوه، بادام
  • نت های میانی: یاس، نرگس
  • نت های پایه: کاکایو، دانه تونکا

6. BYREDO Vanille Antique Extrait de Parfum

شاید اسم این عطر را کمتر شنیده باشید اما اولین رایحه از سری عطرها به نام Night Veils است و بوی Byredo از حس شادابی اول صبح الهام گرفته شده است. این عطر از مواد اولیه باکیفیت تولید می شود و به خاطر خوشبوترین گل هایی که در شب شکوفا می شوند نام گذاری شده است.  Vanille Antique، اولین رایحه ای که نام این برند را دارد، از وانیلین، کمیاب ترین مواد عطرسازی طبیعی جهان ساخته شده است.

این عطر نت بویایی بالایی داشته و همچنین دارای چوب سفید و لابدانیوم در مرکز آن است. جعبه چوبی پنج تکه Night Veils که عطر در آن قرار گرفته است، برای استفاده در مراسم مختلف به عنوان هدیه ایده آل است. فریزیا و آلو نت های اولیه عطر لوکس بایردو هستند.

این هارمونی ها مانند نوازشی آرامش بخش برای گوش و پوست هستند. رایحه مرکزی آن از عنبر، چوب ترمه و روغن سیستوس تشکیل شده است. این عطر را نه تنها به عنوان عطری خوش بو می شناسند بلکه در دسته عطرهای لاکچری هم قرار گرفته است.

7. لیک اند اسکای سانتال گری (Lake & Skye Santal Gray)

ادو پرفیوم سانتال گری لیک اند اسکای باعث می شود همواره بوی شما بسیار جذاب باشد. ترنج، یاس، چوب صندل، برگ های بنفشه و مشک با هم ترکیب شده اند و رد بویی گرم و آرام روی پوست ایجاد می کنند. باید گفت مقاومت در برابر این عطر و بوی آن واقعا سخت است. رایحه های سانتال گری آرامش بخش و خوشایند بوده و برای پخش بو بسیار عالی هستند.

نت های ابتدایی این عطر شامل برگ بنفشه، چوب صندل، مشک و هل است. این یک چرخش جدید بر روی عطر سنتی سانتال است و بدون استفاده از پارابن یا فتالات ساخته شده است. وجود ویتامین های مفید نیز از ویژگی های بارز ضدافتاب ویتابلا است.

این عطر گران قیمت شبیه یک روز آفتابی در دریای مدیترانه است. این یک رایحه عطری محدود است که با ترکیبی از مرکبات باز شده و به آرامی به سوی گل سرخ حرکت می کند تا یکی دیگر از خوش عطرترین بوهای عطرها را خلق کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بوی عطر پیرهنت پازل بند" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بوی عطر پیرهنت پازل بند"، کلیک کنید.