معینی آرانی: کشورهای جهان اسلام برای اعاده حقوق مردم فلسطین وحدت داشته باشند

معینی آرانی: کشورهای جهان اسلام برای اعاده حقوق مردم فلسطین وحدت داشته باشند

نماینده کاشان در مجلس تاکید کرد: در شرایط سخت و پیچیده دنیای معاصر با جنگ افروزی وحشیانه رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی دفاع غزه، فلسطین و لبنان به بصیرت انسجام و وحدت بیش از پیش جهان اسلام و دولت‌های کشورهای اسلامی برای اعاده حقوق مردم مظلوم فلسطین احتیاج دارد.

به گزارش نشر روز، مصطفی معینی آرانی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس در نطق میان دستور خود گفت: در جبهه مبارزه با رژیم سفاک و خون‌ریز صهیونیستی نگاه هوشمند مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم ایجاد کمربند مستحکم توسط کشورهای اسلامی باید در مقابل این رژیم منحوس و پلید محقق گردد تا به حول و قوه الهی ریشه این جرثومه فساد از صحنه گیتی برچیده شود.

وی ادامه داد: در شرایط سخت و پیچیده دنیای معاصر با جنگ افروزی وحشیانه رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی دفاع غزه، فلسطین و لبنان به بصیرت انسجام و وحدت بیش از پیش جهان اسلام و دولت‌های کشورهای اسلامی برای اعاده حقوق مردم مظلوم فلسطین احتیاج دارد.

معینی آرانی با اشاره به جمعه نصر و وحدت ملی مردم در کشور، گفت: نماز جمعه باشکوه و دشمن شکن هفته گذشته در تهران به امامت رهبر انقلاب ایمان به نصرت الهی فتح و ظفر را در پی خواهد داشت.

نماینده کاشان در مجلس با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه‌اش گفت: تقسیمات کشوری ابزاری کلیدی در جهت تحقق توسعه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی به ویژه توسعه پایدار ملی است. در این راستا مطالبه نخست مردم منطقه استان شدن کاشان است که به لحاظ ویژگی‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی، سوابق و پیشینه‌های تاریخی، مذهبی و تمدنی شایسته آن بوده و است لذا دولت با تقدیم لایحه‌ای این مطالبه را محقق کند.

پایان خبر نشر روز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معینی آرانی: کشورهای جهان اسلام برای اعاده حقوق مردم فلسطین وحدت داشته باشند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معینی آرانی: کشورهای جهان اسلام برای اعاده حقوق مردم فلسطین وحدت داشته باشند"، کلیک کنید.