اعلام انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان تا هفته آینده/ زمان اعلام نتایج تمان آزمون های 1403 مشخص شد

جمالی:

اعلام انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان تا هفته آینده زمان اعلام نتایج تمان آزمون های 1403 مشخص شد

معاون فنی و آماری سازمان سنجش آموزش کشور گفت: زمان انتخاب رشته آزمون فرهنگیان تا هفته آینده برای 3 برابر ظرفیت اعلام می شود و تا اواسط خرداد نتایج چند برابر ظرفیت پس از انتخاب رشته اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری نشر روز، احسان جمالی، معاون فنی و آماری سازمان سنجش آموزش کشور در نشست خبری سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور گفت: فرایند نتایج اولیه و انتخاب رشته آزمون دکتری 1403 اعلام شد و هم اکنون دانشگاه ها در حال بررسی حد نصاب هستند و نتایج چند برابر ظرفیت تا اواسط خرداد اعلام می شود و داوطلبان پذیرفته شده جهت انجام مصاحبه در بازه زمانی اواخر خرداد تا اواسط تیر به دانشگاه ها معرفی می شوند و نیمه اول شهریور نتایج آن اعلام خواهد شد.

وی افزود: نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد 1403 به همراه دفترچه انتخاب رشته هم پس از تایید گسترش آموزش عالی تا 15 خرداد اعلام می شود.

جمالی تصریح کرد: آزمون های عملی، تشریحی و مصاحبه رشته های خاص کنکور کارشناسی ارشد از تیر تا 15 مرداد توسط دانشگاه های کشور اعلام خواهد شد و نتایج این آزمون تا نیمه شهریور اعلام می شود.

وی گفت: زمان انتخاب رشته آزمون فرهنگیان تا هفته آینده اعلام می شود که بر اساس مصوبه شورا تا 3 برابر ظرفیت باز می شود و تا اواسط خرداد نتایج چند برابر ظرفیت پس از انتخاب رشته اعلام خواهد شد، نتایج نهایی طبق اطلاعیه زمانی باید قبل از انتخاب رشته آزمون سراسری اعلام شود تا داوطلبان جهت انتخاب رشته سایر دانشگاه ها تکلیف خود را بدانند. همچنین داوطلبان پذیرفته شده دانشگاه فرهنگیان اجازه انتخاب رشته در سایر دانشگاه ها را نخواهد داشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعلام انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان تا هفته آینده/ زمان اعلام نتایج تمان آزمون های 1403 مشخص شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعلام انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان تا هفته آینده/ زمان اعلام نتایج تمان آزمون های 1403 مشخص شد"، کلیک کنید.