داشتن روحیه پاسداری تضمین کننده استمرار انقلاب اسلامی است – خبرگزاری نشر روز | اخبار ایران و جهان

داشتن روحیه پاسداری تضمین کننده استمرار انقلاب اسلامی است - خبرگزاری نشر روز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار نشر روز، حجت الاسلام سید حسین حسینی صبح دوشنبه در دیدار با فرمانده سپاه بیت المقدس این استان اظهار کرد: تعامل دستگاه قضایی استان با سپاه بیت المقدس در سطح بسیار بالایی قرار دارد و دستگاه قضایی حامی نیروهای نظامی و انتظامی در استان است.

وی ضمن تبریک ایام با سعادت اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در تامین امنیت داخلی و خارجی کشور نقش بی بدیلی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی تصریح کرد: داشتن روحیه پاسداری و بسیجی، تضمین کننده بقا و استمرار انقلاب عظیم امام خمینی (ره) است و پاسداران سپاه انقلاب اسلامی با این روحیه در حال خدمت هستند.

دستگاه قضا حامی نیروهای نظامی کردستان است

سردار امان الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان نیز اظهار کرد: تعامل دستگاه قضایی استان با سپاه بیت المقدس استان در سطح بسیار بالایی قرار دارد و دستگاه قضایی حامی نیروهای نظامی و انتظامی در استان است.

وی افزود: سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و تامین آرامش و امنیت استان و کشور از وظایف سپاه پاسداران است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "داشتن روحیه پاسداری تضمین کننده استمرار انقلاب اسلامی است – خبرگزاری نشر روز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "داشتن روحیه پاسداری تضمین کننده استمرار انقلاب اسلامی است – خبرگزاری نشر روز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.