دور نهایی لیگ برتر فوتسال امید در قم آغاز شد – خبرگزاری نشر روز | اخبار ایران و جهان

دور نهایی لیگ برتر فوتسال امید در قم آغاز شد - خبرگزاری نشر روز | اخبار ایران و جهان

مهدی پاک در گفت‌وگو با خبرنگار نشر روز ابراز کرد: دور نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور در حالی امروز آغاز شد که کلینیک ایرانیان قم به عنوان میزبان این رقابت‌ها از چهار تیم حاضر در سالن ورزشی ۲ هزار نفری شهید حیدریان قم پذیرایی می‌کند.

مدیر اجرایی باشگاه کلینیک ایرانیان قم افزود: این مسابقات از شنبه تا دوشنبه هفته جاری برگزار شده و در هر روز شاهد برگزاری ۲ دیدار خواهیم بود.

وی ادامه داد: چهار تیم سپاهان اصفهان، کلینیک ایرانیان قم، مس سونگون و نشر روز آفرین تهران در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده اند تا در نهایت تکلیف رتبه‌های اول تا چهارم لیگ برتر امیدها مشخص شود.

پاک افزود: در اولین روز این رقابت‌ها تیم‌های نشر روز آفرین تهران با مس سونگون و کلینیک ایرانیان قم و سپاهان اصفهان دیدار خواهند کرد.

وی بیان کرد: تیم‌ها در این مسابقات به صورت دوره‌ای با یکدیگر بازی خواهند کرد و در نهایت تیمی که بیشترین امتیازات را کسب کند عنوان قهرمانی را کسب می‌کند.

پاک یادآور شد: تیم کلینیک ایرانیان قم در حالی پای به مرحله نهایی مسابقات خواهد گذاشت که در مرحله مقدماتی بدون باخت بود و به عنوان صدرنشین گروه خود به مرحله نهایی صعود کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دور نهایی لیگ برتر فوتسال امید در قم آغاز شد – خبرگزاری نشر روز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دور نهایی لیگ برتر فوتسال امید در قم آغاز شد – خبرگزاری نشر روز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.