رییس ستاد حج و زیارت و اربعین صداوسیما منصوب شد

رییس سازمان صداوسیما در حکمی جواد شیخ اکبری را به سمت مشاور رییس سازمان و رییس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین صداوسیما منصوب کرد.

به گزارش نشر روز به نقل از روابط عمومی صداوسیما، متن حکم پیمان جبلی برای جواد شیخ اکبری به این شرح است:

«برادر گرامی جناب آقای جواد شیخ اکبری

نظر به مراتب تعهد و تجربه ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم شما را به عنوان “مشاور رییس سازمان و رییس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان” منصوب می کنم.

سیاستگذاری جامع در امور حج و زیارت سازمان و انجام هماهنگی های لازم با حوزه های مربوطه و نهادها و دستگاه های مسیول و سازمان حج و زیارت و توجه ویژه به ظرفیت های راهپیمایی عظیم اربعین و جریان سازی رسانه ای و هم افزایی ظرفیت های سازمانی از مهم ترین وظایف شما می باشد.

از خداوند متعال، موفقیت روزافزون شما را در پیشبرد اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مسالت دارم.»

جبلی از زحمات حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم هم در طول دوره تصدی مسیولیت ستاد حج و زیارت سازمان، صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش نشر روز، جواد شیخ اکبری متولد 1357 و دانش آموخته کارشناسی ارشد معارف اسلامی و الهیات گرایش فلسفه و کلام اسلامی است. وی سوابق مختلفی از جمله سردبیری برنامه های زنده خبری، مدیریت گروه اقتصاد و سیاسی نشر روز، عضو شورای طرح و برنامه شبکه سه و پنج سیما و … را در کارنامه خود دارد. شیخ اکبری پیش از این مشاور معاون سیما و مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و همچنین دبیر شورای معارف سیما بوده است.

مدیریت و نظارت بر تولید مستندهای شاخص و ارزشی همچون «راز آرماگدون»، «خط امام»، «پایانی بر پایان»، «اشغال»، «نهم دی انقلاب سوم»، «بحران در سوریه» و … از دیگر سوابق حرفه ای وی است.

پایان خبر نشر روز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رییس ستاد حج و زیارت و اربعین صداوسیما منصوب شد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رییس ستاد حج و زیارت و اربعین صداوسیما منصوب شد"، کلیک کنید.