شهید جمهور دیپلماسی قدرتمند مقاومت را در منطقه پیاده کرد – خبرگزاری نشر روز | اخبار ایران و جهان

شهید جمهور دیپلماسی قدرتمند مقاومت را در منطقه پیاده کرد - خبرگزاری نشر روز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار نشر روز، سیدعلی مهاجر عصر سه شنبه در مراسم سوگواری هفتمین روز شهادت شهید جمهور در مسجد جامع روستای میرزاعلی یلقی از توابع شهرستان آق قلا در جمع مردم و روحانیون اهل سنت اظهار کرد: شهید جمهور آیت الله رییسی با راهبری مقام معظم رهبری و هم کاری شهید امیر عبداللهیان وزیر امورخارجه، در این مدت توانست، دیپلماسی قدرتمند مقاومت را در منطقه و جهان پیاده کند.

وی افزود: شهید آیت الله رییسی احیاگر مدیریت اسلامی بود و گره های کور 20 و حتی 30 ساله پروژه های بر زمین مانده در کشور را باز کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: هرگاه تفکر ولایی در مدیریت جهادی با توسل و توکل به خداوند توام شود، بسیاری از مشکلات و گره های کور باز شده و شرف و عزت را برای کشور به ارمغان می آورد.

وی یادآور شد: شهید جمهور با هوشمندی نظام مسایل و مشکلات را بررسی و راهکارهای عملی را مطرح و سپس اجرا می کرد.

مهاجر اظهار کرد: حدود 60 هزار هکتار از خلیج گرگان خشک شده بود که با تدبیر به موقع شهید جمهور نجات پیدا کرد و نجات خلیج گرگان، مهم ترین دستاورد بزرگ شهید جمهور در گلستان بود.

وی افزود: در دولت سیزدهم، مبلغ 6 هزار و 488 میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان آق قلا هزینه شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: با راهبری و حمایت شهید جمهور فرزندان انقلابی در دولت سیزدهم توانمند شدند و از شعار ما می توانیم عبور و به ما توانستیم رسیدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهید جمهور دیپلماسی قدرتمند مقاومت را در منطقه پیاده کرد – خبرگزاری نشر روز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهید جمهور دیپلماسی قدرتمند مقاومت را در منطقه پیاده کرد – خبرگزاری نشر روز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.