راهیابی هر 3 نماینده کرمانشاه به مجلس سوم

راهیابی هر 3 نماینده کرمانشاه به مجلس سوم

نشر روز/کرمانشاه در سومین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تغییری در نمایندگان حوزه انتخابیه کرمانشاه ایجاد نشد و هر سه نماینده این حوزه باز هم به مجلس راه یافتند.

دوره سوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، 19 فروردین ماه 1367 برگزار شد و کرمانشاهیان همگام با دیگر مردم کشورمان پای صندوق های رای رفته و نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی را انتخاب کردند.

میزان مشارکت مردم کرمانشاه در این دوره انتخابات تقریبا معادل دوره دوم است و 425 هزار کرمانشاهی پای صندوق های رای حاضر می شوند و مشارکت 52.14 درصدی را رقم می زند.

با پایان شمارش آراء مردم حوزه انتخابیه کرمانشاه باز هم به نمایندگان قبلی خود اعتماد کرده و سیدجلیل سید زاده و ارسلان صفایی پور را برای سومین بار و محمد اشرفی اصفهانی را برای دومین مرتبه به عنوان نمایندگان خود راهی مجلس می کنند.

مردم کنگاور، صحنه و هرسین هم در این دوره رای خود را به وحید احمدی داده و او را به عنوان نماینده خود به مجلس می فرستند.

در حوزه انتخابیه پاوه و جوانرود هم این بار این علی محمد باباخاص است که بیشترین آرا را کسب کرده و به عنوان نماینده مردم این منطقه راهی مجلس می شود.

مردم اسلام آبادغرب هم که در دو دوره گذشته «لطیف صفری» را به عنوان نماینده به مجلس فرستادند، در این دوره رای خود را به نعمت الله اسدی داده و او را راهی مجلس می کنند.

در حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی هم علیرضا رستمی در این دوره بیشترین آرای مردم را به دست آورده و راهی مجلس می شود.

و در نهایت مردم قصرشرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب هم در این دوره به محمدحسن جهانگیری اعتماد کرده و او را به عنوان نماینده خود راهی مجلس می کنند.

پایان خبر نشر روز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "راهیابی هر 3 نماینده کرمانشاه به مجلس سوم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "راهیابی هر 3 نماینده کرمانشاه به مجلس سوم"، کلیک کنید.