بلوغ سیاسی و بصیرت عامل مشارکت بالا در انتخابات شد

بلوغ سیاسی و بصیرت عامل مشارکت بالا در انتخابات شد

نشر روز/لرستان منتخب مردم پلدختر و معمولان در مجلس دوازدهم بلوغ سیاسی، بصیرت و زمان شناسی را عامل مشارکت بالا در انتخابات دانست.

سید حمیدرضا کاظمی در گفت وگو با خبرنگار نشر روز، اظهار کرد: میزان مشارکت مردم در روز انتخابات در کشور و استان لرستان نسبت به دوره گذشته بیشتر بود. مردم با وجود تلاش های گسترده دشمنان، با آگاهی و بصیرت در صحنه انتخابات حاضر شدند و این حضور، مسوولیت ما را چند برابر می کند.

وی با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات، ادامه داد: این شهرستان بین شهرهای بالای جدول قرار گرفته است که این مهم نشان از آگاهی، بصیرت و زمان شناسی مردم در این موقعیت حساس با حضور حداکثری در پای صندوق های رای و حمایت و پیمان مجدد با نظام مقدس و رهبری داشت.

نماینده مردم پلدختر و معمولان بیان کرد: من خود را نماینده همه ملت ایران می دانم و قطعاً دغدغه نسبت به حوزه انتخابیه و توسعه و پیشرفت آن را دارم که به طور ویژه ای آن را پیگیری خواهم کرد.

او با اشاره به شور و حضور مردم در انتخابات، اظهار کرد: شور انتخاباتی در کشور و لرستان و به طور ویژه در حوزه انتخابیه معمولان، پلدختر و بخش های تابعه قابل توجه بود. عامل موفقیت این حماسه بزرگ، خود مردم بودند که در امنیت و آرامش کامل با مشارکت بالای خود آنچه را خواسته خویش بود، با رای خود رقم زدند.

کاظمی گفت: خود را نماینده همه مردم حوزه انتخابیه می دانم و در راستای توسعه و پیشرفت منطقه با وحدت و برادری تلاش می کنم که کشور، لرستان و حوزه انتخابیه در مسیر توسعه قرار گیرد.

وی با تقدیر از اصحاب رسانه، افزود: رسانه ها و فعالان رسانه ای در لرستان از عوامل اصلی ایجاد فضای انتخاباتی و تشویق مردم به حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بودند.

پایان خبر نشر روز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بلوغ سیاسی و بصیرت عامل مشارکت بالا در انتخابات شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بلوغ سیاسی و بصیرت عامل مشارکت بالا در انتخابات شد"، کلیک کنید.