بیمارستان نیایش خرم آباد 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

بیمارستان نیایش خرم آباد 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش نشر روز لرستان ، ابوطالب شفقت دقایقی پیش با حضور در محل پروژه ساخت بیمارستان نیایش خرم آباد از روند ساخت آن بازدید کرد .

وی افزود: این پروژه از پروژه های بزرگ غرب است که در دولت قبل در سال 93 کلنگ زنی و تا سال 1400 تنها 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما سال 1400 تا به امروز پیشرفت این پروژه به 65 درصد رسیده و به اندازه 10 سال گذشته در این پروژه کار عمرانی و ساخت و ساز صورت گرفته است.

استاندار لرستان ادامه داد : این پروژه با سرعت بسیار رضایت بخشی توسط قرارگاه خاتم با 280 نفر پرسنل فعال با پرسنل و مهندسین مجرب و متخصص در حال ساخت است و سال 1404 قطعاً تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

دکتر دلفان رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این بازدید نیز از بیمارستان نیایش بعنوان بزرگترین مراکز درمانی غرب کشور نام برد و گفت : بیمارستان نیایش یک بیمارستان مدرن و با دارا بودن همه بخشهای پزشکی از جمله سوختگی خواهد بود که با افتتاح آن بخش زیادی از نیازهای آموزشی و درمانی استان مرتفع خواهد شد .

وی افزود: انتظار می رود با حمایت استاندار و از طریق اعتبارات دولتی منابع مالی این پروژه تامین یابد تا سرعت ساخت پروژه نسبت به حال حاضر دوچندان شده و تلاش می کنیم در حوزه منابع مالی اعتبارات بموقع طرح تخصیص یابد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 50 پروژه با 168 هزار مترمربع مساحت در سطح استان در حال اجراست که در صورت بهره برداری تحول کم سابقه ای در حوزه بهداشت و درمان استان ایجاد خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بیمارستان نیایش خرم آباد 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بیمارستان نیایش خرم آباد 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد"، کلیک کنید.