شهید رییسی از رویش هایی انقلاب اسلامی بود – خبرگزاری نشر روز | اخبار ایران و جهان

شهید رییسی از رویش هایی انقلاب اسلامی بود - خبرگزاری نشر روز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار نشر روز، حجت الاسلام عابدین رستمی بعدازظهر سه شنبه در مراسم عزاداری شهید خدمت با تسلیت شهادت رییس جمهور خودم و پرتلاش کشور و همراهان ایشان اظهار کرد: انسان با شرف کسی است که به هر مقام بزرگی برسد سرمست نمی شود مانند کوهی که هیچ بادی آن را تکان نمی دهد اما انسان سرمست با ورزش هر نسیمی می جنبد.

وی افزود: شهید رییسی برای خدا قدم برمی داشت و مردمی بود و در عمل مردمی بودن خود را نشان می داد.

وی اعلام کرد: مسلمان و مومن کسی است که هزینه کمی را برای مردم داشته باشد.

امام جمعه قروه اعلام کرد: شهید رییسی در بصیرت عیار بالایی داشت و کسی می تواند در نظام اسلامی سیاستمدار و مسوول خوبی باشد که اهل بصیرت باشد و رگه های مختلف ایمان و نفاق را بشناسد.

حجت الاسلام رستمی اعلام کرد: نسخه امیرالمومنین این است که برای پیروزی بر نفاق باید صبر داشت و شهید رییسی هم بصیرت و هم صبر داشت و در مقابل با جریان های مختلف، تخریب ها، نقدهای غیرمنصفانه و بی انصافی ها بصیر و صبور بود.

وی با بیان اینکه سیاست این شهید بزرگوار الهی بود، افزود: شهید رییسی در مکتب شهید بهشتی تلمذ کرده بود و سیاست الهی داشت.

وی اضافه کرد: شهید رییسی از رویش های اسلام سیاسی و رویش های مهم انقلاب اسلامی بود و در عرض کمتر از سه سال نگاه دنیا را در عرصه سیاسی، اقتصادی تغییر داد و ایران امروز با ایران سه سال پیش متفاوت است و این هنر مهم آقای رییسی بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهید رییسی از رویش هایی انقلاب اسلامی بود – خبرگزاری نشر روز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهید رییسی از رویش هایی انقلاب اسلامی بود – خبرگزاری نشر روز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.