خسارت ۴ میلیارد ریالی انشعابات غیرمجاز برق در استان کهگیلویه و بویراحمد

خسارت ۴ میلیارد ریالی انشعابات غیرمجاز برق در استان کهگیلویه و بویراحمد

نشر روز/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تلاش اکیپ های عملیاتی جمع آوری انشعابات غیرمجاز شرکت از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۳۵انشعاب غیرمجاز در بخش های تجاری، کشاورزی و خانگی در سطح استان با برآورد بیش از ۴ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال خسارت، شناسایی و جمع آوری شده است.

رسول روستایی روز سه شنبه نهم مرداد در جمع خبرنگاران افزود: از این تعداد انشعاب غیر مجاز در سطح استان بالغ بر ۲ میلیون و ۶۶۰ کیلووات ساعت انرژی احصا شد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان انشعابات غیرمجاز برق استان در بخش تجاری و کشاورزی است، اظهارکرد: یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال از مبلغ خسارت انرژی برآوردی وصول شده و باقیمانده میزان خسارت در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: کاهش تلفات انرژی، تأمین برق پایدار مشترکین، جلوگیری از بروز نوسان، آسیب به لوازم برقی و حوادث جانی در اثر دستکاری تجهیزات شبکه از جمله اهدافی که صنعت برق استان به ویژه در شرایط پیک بار تابستان با این اقدام دنبال می کند. 

روستائی تصریح کرد: بر اساس قانون مجازات استفاده کنندگان غیرمجاز از برق، بدون دریافت انشعاب قانونی و هر نوع تصرف یا تغییر در تجهیزات لوازم اندازه گیری برق، جرم بوده و بر اساس ضوابط با آن برخورد می شود.

به گزارش نشر روز، وی بیان کرد: برداشت های غیرمجاز و غیراصولی از شبکه انتقال و توزیع برق علاوه بر ایجاد اختلال در برق رسانی و تحمیل فشار به شبکه برق به ویژه در ساعات اوج مصرف تابستان موجب آسیب رساندن به تجهیزات برق و لوازم برقی شهروندان می شود.

پایان خبر نشر روز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خسارت ۴ میلیارد ریالی انشعابات غیرمجاز برق در استان کهگیلویه و بویراحمد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خسارت ۴ میلیارد ریالی انشعابات غیرمجاز برق در استان کهگیلویه و بویراحمد"، کلیک کنید.