شروع کلاس های ویژه تیزهوشان آکادمی فراز هوش در خرم‌آباد

شروع کلاس های ویژه تیزهوشان آکادمی فراز هوش در خرم‌آباد

به گزارش نشر روز لرستان ،  ندا فرازبخت در این باره به خبرنگار خبرگزاری نشر روز در خرم‌آباد گفت : برای آزمون ششم به هفتم سوالات هوش و استعداد تحلیلی در نظر گرفته شده و برای نهم سوالات استعداد تحلیلی و تحصیلی که دانش آموزان باید در زمان مشخصی به آن پاسخ دهند.

وی افزود: از فواید شرکت در کلاس های تیزهوشان می توان به تدریس اصولی ، مدیریت زمان،یادگیری عمیق و مفهومی،افزایش اعتماد به نفس،آشنایی با سبک سوالات،برنامه ریزی درست و دقیق و شانس قبولی بیشتر اشاره کرد.

این مدرس هوش که در مدت ۶ سال تدریس تیزهوشان در مدارس خرم آباد بیش از ۴۵۰ دانش آموز را راهی مدارس تیزهوشان نموده است، گفت:  اکثر دانش آموزان با تلاش و پشتکار و داشتن هدف  و برنامه ریزی دقیق می توانند در این آزمون موفق شوند.

وی ضمن تبریک به دانش آموزان پرتلاشش  در سال ۱۴۰۳ و قبولی  ۱۱۶  نفر از آنها در این آزمون سخت برای همه ی آنها آرزوی موفقیت کرد و از سایر دانش آموزان که تلاش زیاد کردند ولی قبول نشدند نیز تقدیر کرد و برای آنها آرزوی
موفقیت در مقاطع تحصیلی بعدی را  داشت.

موسس آکادمی فراز هوش شروع کلاس های ویژه تیزهوشان ششم و نهم  ندا فرازبخت در خرم آباد به صورت حضوری و آنلاین از ۱۷ شهریور همراه با آزمون های تخصصی و دوره ای  جلسات تحلیل آزمون مشاوره تخصصی جلسات رفع اشکال و بررسی تکالیف  اردوی نوروزی جمع بندی  و همایش می باشد

وی در پایان برای همه دانش آموزان پرتلاش
در سراسر کشور آرزوی موفقیت کرد.

لازم به ذکر است محل برگزاری کلاس ها آموزشگاه علمی جندی شاپور خرم آباد خیابان شهدای شرقی کوچه اسفند یکم می‌باشد .

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شروع کلاس های ویژه تیزهوشان آکادمی فراز هوش در خرم‌آباد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شروع کلاس های ویژه تیزهوشان آکادمی فراز هوش در خرم‌آباد"، کلیک کنید.