شناسایی عاملان نظرسنجی‌های دروغین انتخاباتی در لرستان – خبرگزاری نشر روز | اخبار ایران و جهان

شناسایی عاملان نظرسنجی‌های دروغین انتخاباتی در لرستان - خبرگزاری نشر روز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار نشر روز، سرگرد حسین سپهوند شامگاه جمعه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: باتوجه‌به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و حساسیت موضوع در خصوص شمارش و اعلام آرا، بسیاری از کانال‌ها و گروه‌ها در فضای مجازی اقدام به بحث، تبادل نظر و انجام نظرسنجی‌هایی دراین‌خصوص می‌کنند، لکن در مواردی مشاهده می‌شود که برخی با اهداف خاص و غیراخلاقی و با انتشار نظرسنجی‌های دروغین اقدام به فریب کاربران در فضای مجازی کرده تا به‌نوعی نتیجه واقعی انتخابات را تحت‌تأثیر قرار دهند.

وی افزود: در همین راستا تیم رصد پلیس فتا لرستان دو نفر از افرادی را که باهدف حمایت از نامزد مدنظر خود اقدام به ساخت و انتشار نظرسنجی‌های جعلی کرده شناسایی و برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس فتا لرستان، گفت: پس از بررسی کانال‌ها و گروه‌های ساخته شده توسط این افراد مشخص شد که این نظرسنجی‌ها هیچ‌گونه منبع و جامع آماری مشخصی نداشته و صرفاً به جهت حمایت از کاندید موردنظر خود و عوام‌فریبی اقدام به ساخت و انتشار آنها کرده بودند.

سرگرد سپهوند، تصریح کرد: هرگونه توهین، تخریب و اعلام نتایج آرا قبل از اعلام مراجع رسمی در فضای مجازی که با نیت فریب کاربران یا به حاشیه بردن سلامت انتخابات صورت پذیرد، توسط تیم‌های رصد پلیس فتا شناسایی و با متخلفین برابر با قانون برخور صورت خواهد گرفت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شناسایی عاملان نظرسنجی‌های دروغین انتخاباتی در لرستان – خبرگزاری نشر روز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شناسایی عاملان نظرسنجی‌های دروغین انتخاباتی در لرستان – خبرگزاری نشر روز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.